Ďalšia nekorektnosť dvojbodkovej inštitúcie

Dnes počas prípravy obeda som si pustil Slovenský rozhlas, ktorý sa pod Mikovým vedením zbavil svojho poctivého historického mena a stále viac sa mení na hlasnú trúbu neokonzervatívnych myšlienok, veľmi podobných tým, ktoré do nás hustili ideológovia krajších začiatkov z ústredných výborov komunistických strán počas totality. Ale nekorektnosť (podľa môjho názoru zámernú), ktorej sa dnes dopustil Slovenský rozhlas vo vzťahu k slovenskému národu a slovenským katolíkom, si nedovolili ani za komunizmu. Aj komunisti rešpektovali, že Vianoce sú vyslovene národným sviatkom, zasahujúcim najintímnejšie sféry človeka a jeho kultúrneho spoločenstva, v ktorom sa cíti zaradený. Pre vedenie Mikovej dvojbodkovej inštitúcie však asi tieto veci nič neznamenajú a kedykoľvek ich možno pošliapať.


Slovenský katolicizmus to nikdy nemal ľahké. Keď sa vypantal zo sféry uhorského (maďarského) vplyvu, začali si nad jeho osudom „robiť ťažkú hlavu“ naši českí spolubratia vo viere. A tohto tútorského postoja sa akosi nevedia zbaviť ani po takmer 25 rokoch odvtedy, čo sa Slovensko vydalo na púť samostatnej štátnosti a stratili akúkoľvek – i len teoretickú – oprávnenosť miešať sa do slovenských cirkevných záležitostí. Známe sú nekorektné podpory niektorých okrajových disidentských skupín v katolíckej cirkvi na Slovensku zo strany českých cirkevných hodnostárov, na čo slovenská cirkevná vrchnosť reaguje veľmi mierne. Ale predsa, zaradiť na Božie narodenie do vysielania rozhlasu rozhovor s českým prímasom Dominikom Dukom je skutočne tuhý tabak. Nič proti tomuto veľkému cirkevnému činiteľovi z Prahy. Určite by som si ho rád vypočul hocikedy inokedy aj v slovenskom vysielaní. Ale dať ho do hlavného vysielacieho času na najväčší katolícky cirkevný sviatok, je urážkou všetkých slovenských katolíckych veriacich, pretože oni majú svojich vlastných pastierov a oni by chceli v tento významný deň určite počuť ich a nie niekoho z inej cirkevnej provincie, kde sú úplne iné cirkevné pomery ako u nás. To slovenská Cirkev nemá svojich arcibiskupov, biskupov a iných cirkevných mysliteľov, ktorí by sa prostredníctvom „slovenského“ rozhlasu mohli prihovoriť slovenským veriacim?
Čo na to slovenská cirkevná vrchnosť? Dokedy si nechá tancovať po svojom chrbte týchto necitlivých odroňov? Mňa osobne tento počin dvojbodkovej inštitúcie urazil ako Slováka i ako katolíka! Je niekto schopný povedať Mikovi, že sú určité hranice, ktoré treba rešpektovať? Alebo je to „jeho rozhlas“ a my koncesionári nemáme do toho čo hovoriť, len platiť: Quo usque tandem….

108 Responses

  1. Miro 26. decembra 2016 / 0:10

    Pan Hrnko,

    1) ma to byt „Quo usque tandem…“
    2) „Je niekto schopný povedať Mikovi, že sú určité hranice, ktoré treba rešpektovať?“

    Na to sa pyta clen vlady, ktory ma RTVS pod palcom???

  2. Miro 26. decembra 2016 / 0:12

    …ktora ma…

  3. Anton Hrnko 26. decembra 2016 / 10:29

    Ale áno. Tá klávesnica už nezoberie všetko. Ak myslíte tým členom vlády mňa, tak ním nie som a ani SNS nie je v pozícii, aby svoju vôľu mohla samostatne presadiť. Na všetko treba troch a najmä jedného.

  4. jano 26. decembra 2016 / 13:44

    Pán Hrnko rozoberať Rtvs do podrobností nemá zmysel.Aj tu v diskusiách sa toho napísalo mnoho na Mikovskú bandu.Mika nemá právo tam už v lete sedieť a som si istý že aj pomocou SNS skončí.Treba aby tam presadila SNS“svojho“človeka.Nemyslím člena ale aby to bol váš/strany/výber.Viem veľmi dobre čo vystrája neoliberálna tlač a samozvaní politologovia aj budú sa stavať na zadné. Ale treba argumentovať ako pri rokovaciom poriadku.Tiež neverte nejakému Polisu Baránka tie jeho doma urobené prieskumy.Jeho nikto nekontroluje lebo nieje v žiadnej organizácii.Evidentne robí nátlak a plní len úlohy niekoho v pozadí cez svoje čísla.Vyberú si vždy stranu tentoraz vašu aby dostala strach a nerobila to či ono-kroky v politike alebo opačne robila to čo si želá niekto iný.Najpresnejšia aj pred voľbami a najserioznejšia agentúra je AKO.Volil som Smer len kôli R.Ficovi ale aj kôli Madaričovi ich už nebudem.

  5. Nora V. 26. decembra 2016 / 13:52

    Ahoj, Tonko,

    pekne si to napísal a vystihol. Aj Tvoja reakcia na Mira bola trefná.
    Prajem Ti požehnané Vianoce a úspešný nový rok?

  6. Fero 26. decembra 2016 / 13:57

    Konečne pán Hrnko. Už som si myslel, že ste sa celkom zapredali. Toto však čo tu píšete je potrebné povedať nahlas aj v NRSR a následne z toho vyvodiť potrebné konsekvencie. Čo tam ešte robí ten Mika? Veď ste vo vládnej koalícii, kedy budete mať väčšie slovo, keď budete v opozícii? Nestačí to iba tu na svojom blogu napísať pre hŕstku ľudí čo sa zaujímajú trochu viac o politiku. Je potrebné to odkázať celému národu, aby poznal Vaše názory.

  7. jano 26. decembra 2016 / 14:19

    Už som to spomínal aj tu.SNS je podobná strane PiS v poľsku.Nie samozrejme vo všetkom pretože sú špecifiká ako silný tradicionalizmus-katolicizmus v poľsku a špeciálne u PiS ktoré by sa na slovensku neuplatnili.Ale inakšie veci-pozitívne sa dajú odpozerať a preniesť do programu.Plus riadenie strany.Sú konzervatívni na ekonomiku-sociálne veci spravujú čisto ľavicovo.Etatizmus je tam evidentný.Ved najmä oni vymazali ľavicovú SLD.

  8. Miro 26. decembra 2016 / 14:49

    Je jasne, ze niekto ma vo vlade hlavne slovo, ale poslanci (aj) SNS maju nekonecne vacsie moznosti v tejto oblasti, ako ktokolvek z nas tu.
    Ak mam byt uprimny, RTVS sledujem uz iba nahodou, lebo uroven jazyka nezodpoveda statnym mediam.
    Nuz a po tom, co som vcera vynimocne sledoval spravodajstvo regionalnej TV v nasom Bohom (a vsetkymi vladami SR) zabudnutomm meste, musim povedat, ze tie bratislavske „skvosty“ z RTVS som tam nepocul…

  9. yoss 26. decembra 2016 / 15:12

    pan Hrnko,

    onehda za zlych komunistov to nebolo take zle ako sa to dnes tvrdi. prehanaju dokonca aj niektori potentati RKC, ako napriklad Bezak, nastastie ho odstavili od koryta. konkretne mna dali rodicia na nabozenstvo, sice som tam nechodil, mal som ine zaujmy, ale mnohi rovesnici chodili a bez problemov pre neskorsie studium na VS (jeden spoluziak dokonca fungoval pred 1989 na najvyssom sude SR, neviem ci aj neministroval). takze neboli vsetci komunisti taki ideologicki ako v rokoch 50tych, kedy bola vlada jevrejskych komunistov – Slanskeho, Sirokeho a mnohych dalsich, ktori maju s krestanstvom da sa povedat, ze geneticky problem. tak by som navrhoval rozlisovat medzi tymi komunistami, nehadzat ich vsetkych do jedneho vreca, ved aj v SNS boli a su cierne ovce, to jednoducho tak chodi…

    kozmopoliti z tyzdennika .tyzden a z profiloveho propagandistickeho dennika SME ovladli SRo par rokov skor ako STV. nestastne je hlavne ich posobenie na mladez, hlavne stanici FM Radio, kde beru ako hotovu vec ze zli meciarovci, kontroverzny kardinal Korec. za nadejne osobnosti povazuju napriklad Bezaka, Butorovho hovorcu, Dostala, Sulika, Hriba, Havrana, pani Dubovcovu atd., v podstate celu LGBT pereput. strucne povedane, robia si za peniaze koncesionarov svoju agendu. manipulacny je aj vyber sprav a vobec vsetko, co trochu zavana politikou, dokonca tam onehda v ramci 2hodinovej relacie riesili vytvorenie noveho mienkotvorneho dennika, kedze ten stary im kupila Penta, co povazovali za ohrozenie svojej slobody…

    vitam tieto Vase glosy, treba do nich bit, tlacit, neustale poukazovat, neustale znepokojovat, aby nemohli veci zametat pod koberec, aby sa utvorilo urcite informacne predmostie, na ktore sa bude dat neskor nadviazat, lebo starsia generacia postupne odchadza zo sceny a nie je nikoho, kto by poukazoval na to, ako sa veci maju. poniektori stari paprdovia (nebudem menovat) radsej nic nerobia, desia sa kazdej aktivity a iniciativy a len cakaju na akesi Zvestovanie toho, ze Teraz treba nieco urobit. prave naopak, ucinna je partizanska taktika – neustale atakovat nepriatela – to jedine prinasa vysledky…

  10. Karol 26. decembra 2016 / 18:32

    Tá dvojbodková organizácia pracuje proti slovenský záujmom za peniaze od Slovákov, to je stručná charakteristika RTVS:: Zistite si pôvod Vašeka Miku a prestanete sa čudovať . . .

  11. Karol 26. decembra 2016 / 18:33

    slovenským

  12. Milan Durica 26. decembra 2016 / 18:50

    Je to iba jeden z početných prípadov verejného života, kde sa dáva cítiť starý čechoslovakizmus, ktorý ešte nijako nevymrel v Prahe, ale ani na Slovensku.

  13. Milan Duria 26. decembra 2016 / 18:52

    Už som napísal, ale ZMIZLO TO hneď.

  14. Karol 26. decembra 2016 / 19:25

    Nečudujme sa, že sa Praha stále správa ako koloniálny pán Slovenska, veď tie časy keď vládli nad nami boli pre nich tie najlepšie časy. A to nemôžu zabudnúť, návrat ich nadvlády je ich snom aj teraz! Na nás je, aby sme ich sluhov (našich zradcov) konečne zbavili politického vplyvu na Slovensku. Čo myslíte pán Hrnko prečo sme vás volili – zaberte naplno aj vo veci dvojbodkovej, lebo môžte byť po najbližších voľbách veľmi prekvapení!

  15. Milan2 26. decembra 2016 / 20:07

    Dnes mal český prezident Vianočný príhovor- a podľa mňa to bol štátnický prejav na vysokej úrovni – hold , od nášho prezidenta takéto niečo nemôžeme čakať.
    Odvážna bola aj jeho poznámka k českým verejnoprávnym médiám – povedal, že české verejnoprávne médiá pripomínali volebný štáb H. Clintonovej a že novinár má podávať informácie a nie propagovať svoj názor.
    Zdá sa , že v ČR cítia rovnaký problém, ako v SR a zrejme to bude podobné aj v iných krajinách. Niekto skrátka spoza hraníc ovládol mnohé národné verejnopráne médiá. Kto, ja neviem, ale v každom prípade išla kvalita a objektivita správ prudko dole…
    No ale potom to končí tak, že EU prijíma opatrenia proti vplyvu Ruska na internete …kde vinia že sa nespokojní koncesionári utiekajú hľadať reálne a neskreslené informácie.
    Ale za to si médiá a novinári môžu sami – kde má bežný občan hľadať informácie (na ktoré má právo podľa ústavy SR – kde ale chýba slovíčko že objektívne a pravdivé), keď mu novinár za jeho odvedené koncesionárske poplatky vnucuje svoj názor – odlišný od ním videnou realitou.
    A trefne to napríklad pán Hrnko vystihol, keď redaktorovi povedal, že RTVS organizovala de facto štrajk 200 učiteľov.
    Za takéto vedľajšie džoby by mali redaktori dostávať pokuty. Lebo keď sa to nezosobní, tak to bude v RTVS pretrvávať.
    Tí novinári čo majú nutkanie si v médiách nie informovať, ale propagovať svoje súkromné názory- čo je zrejme taká novinárska choroba tam nemajú čo robiť.
    Keďže v súkromných médiách sa presadzovnie svojich názorov sa časom prejaví poklesom nákladu – viď napríklad dramatický pokles nákladu denníka SME , takže ich názory nemajú veľkú čítavosť ,tak sa tlačia do iných médií , kde je ešte ako taká sledovanosť, aby svoje názory mohli šíriť a dostávajú sa tam cez kamarátov rovnakej krvnej skupiny. Z nezávislosti novinárov sa tak vlastne stala závislosť – do správ sa dostávajú len jednostranné správy, isté formulácie a isté názory a nevhodné správy sa jednoducho nezverejňujú. Vlastne sme sa zase dostali pred rok 1989, čo je neprijateľné-pretože to odporuje našej Ústave
    Pre úplnosť tu je skopírovaná príslušná časť Ústavy SR
    T r e t í o d d i e l
    Politické práva
    Čl. 26
    (1) Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené.
    (2) Každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom, písmom, tlačou, obrazom alebo iným spôsobom, ako aj slobodne vyhľadávať, prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu. Vydávanie tlače nepodlieha povoľovaciemu konaniu. Podnikanie v odbore rozhlasu a televízie sa môže viazať na povolenie štátu. Podmienky ustanoví zákon.
    (3) Cenzúra sa zakazuje.
    (4) Slobodu prejavu a právo vyhľadávať a šíriť informácie možno obmedziť zákonom, ak ide o opatrenia v demokratickej spoločnosti nevyhnutné na ochranu práv a slobôd iných, bezpečnosť štátu, verejného poriadku, ochranu verejného zdravia a mravnosti.
    (5) Orgány verejnej moci majú povinnosť primeraným spôsobom poskytovať informácie o svojej činnosti v štátnom jazyku. Podmienky a spôsob vykonania ustanoví zákon.

  16. Anton Hrnko 26. decembra 2016 / 23:25

    Hromník, asi ste zabudli, že som vás z tohto blogu vyhodil. Vy aj s vaším priateľom Janekom, rektolezom do jedného komunistického zadku ste poslední, čo sa môžete k mojej osobe vyjadrovať.

  17. Lukáč 27. decembra 2016 / 0:12

    Neviem koľko ľudí číta túto web stránku p. Hrnka, ale diskutuje nás tu len pár. Prudšia diskusia sa odohrala, najmä neprajníkov, na fejsbukovej stránke p. Hrnku. Preto navrhujem, najmä proslovenským diskutérom, aby sa zaregistrovali na facebook/u/ a tam reagovali, lebo tam to prečíta viac ľudí.

  18. jano 30. decembra 2016 / 20:03

    Napísal som blog-článok na webe Pravdy-SNS daj ich do laty a splň sľub-treba im klepnúť po pazúroch.30.12.

  19. Tučko Bombička 30. decembra 2016 / 20:57

    Práve som videl reportáž na RTVS, kde ukázali, ako na ktorejsi slovenskej škole vyučujú deti proti rasizmu. Decká tam vypĺňali akýsi dotazník nadpísaný Cítiš sa byť rasistom (alebo tak nejako) a odpovedali na otázky: „Zabránili by ste nasťahovaniu cudzincov do vašej obce?“, „Smejete sa na vtipoch o cudzincoch?“ atp. Potom údajne nad tým diskutovali a „zamýšľali sa“, pričom samozrejme „objavili“, že sú to všetko omnoho závažnejšie veci, ako sa na prvý pohľad zdá! Nechýbal farebný plagát Old Shatterhanda a Winnetoua(!) a, samozrejme, nasprostastý minister školstva za SNS.

    To má čo toto znamenať, p. Hrnko? Čo má čo školopovinné decko riešiť, či je správne smiať sa na vtipoch o Židoch alebo Cigáňoch? Čo má čo školopovinné decko riešiť, či by vpustilo alebo nie do obce cudzincov?

    Ste vy v tej SNS duševne v poriadku? Nešibe Vám už tak trochu z tej protikotlebovskej kampane? S čím prídete nabudúce – budú si slovenské deti v školách povinne obliekať cigánske strakaté košele, ktoré sú podľa vás, A. Hrnka, verným obrazom slovenského genofondu?

    Viete čo? Začínam byť čoraz radšej, že som vás nevolil (a ani sa tak skoro môjho hlasu nedočkáte). A Smer, mimochodom, tiež nie.

  20. Petr Kropáček 1. januára 2017 / 11:41

    Pane Hrnko,

    dalo by se vcelku jednoduše rozporovat mnoho vašich tvrzení (např.: Je hlavní vysílací čas v rozhlase v 11:05-11:50?! I komunisti respektovali, že vánoce jsou vysloveně národním svátkem?! Ani po 25 letech se (čeští katolíci) nedokážou zbavit „tútorského“ postoje vůči svým slovenským spolubratřím?!… atd.) Ale komunisticko-národňarskou mytologii s jejími „nezničitelnými“ chimérami vám teď vymlouvat nebudu. Zaujalo mě něco jiného, a to, jak jste (ne)chtěně pojmenoval ten skutečný problém katolické církve na Slovensku. Tím totiž není nějaký ředitel Mika a RTVS, ale existence „okrajových disidentských skupín“ a „slovenské katolické vrchnosti“. Opravdu jste nemohl zvolit lepší slovník, navozující dojem od „spodnosti“ odtržené a vlastní (stranické) linie se držící církevní „vrchnosti“. Nesmíte se pak zlobit na „disidenty“ dovolávající se pomoci za hranicemi, když se jim doma od „vrchnosti“ žádné nedostává, ba právě naopak… Tedy jako slovenský katolík byste měl být „hluboce uražen“ právě těmito věcmi, a nenechávat se znepokojovat takovými malichernostmi jako je 50 minutový rozhovor s českým primasem. Ostatně vaše kritika RTVS jako místopředsedy vládní strany vyznívá dost alibisticky a tragikomicky. Kdo jiný než vy, má možnost s tím něco udělat. Ale vy sám nejlépe víte, že s takovouto nesmyslnou argumentací vůči RTVS se vám každý rozumný člověk leda tak vysměje…

    Hodně štěstí a zdraví do nového roku.

  21. yoss 1. januára 2017 / 12:24

    PF2017
    ps: kropacku, kropacku, anton hrnko vam to vysvetlil Na všetko treba troch a najmä jedného , ktoremu slovu z tejto vety nerozumiete ??

  22. yoss 1. januára 2017 / 12:27

    Tucko,
    to ide z Bruselu. druha vec je, ze na tejto agende si robia PR strany dlhodobo poskodzujuce zaujmy Slovenska. tak ako maju kotlebovci zakaz vstupu na akademicku podu, zislo by sa urobit zakaz aj tych druhych, teda pre OKS a sukmenovcov …

  23. Milan Durica 1. januára 2017 / 12:45

    Naši západní susedia, pohanskí Česi by si mali konečne uvedomiť, že sú pre kresťanských Slovákov podstatne CUDZÍ POHANSKÝ národ, ktorý nemá žiadne právo miešať sa do našich slovenských národných či náboženských vecí.

  24. Ivan Hamaj 2. januára 2017 / 8:48

    niečo o Mikovi…

    Václav Mika-konzul z Mexika

    Existuje na Slovensku taká zvláštna kasta ľudí, ktorí sú honorárnymi konzulmi nejakej krajiny a tak som sa rozhodol, že v akomsi miniseriáli týchto výnimočných „diplomatov“ tak trošku predstavím a napíšem pár pohľadov na ich pôsobenie. Jeden z nich je manažér manažérov-súčasný riaditeľ verejnoprávnej RTVS VÁCLAV MIKA, ktorý u nás zastupuje Mexiko.Mám v živej pamäti ako odpovedal na otázku, kedy a ako sa vlastne stal honorárnym konzulom tejto krajiny. Odpovedal v tom zmysle, že vlastné vytvorenie Mexického konzulátu na Slovensku vraj inicioval bývalý prezident Mexika Vincente Fox pri svojej oficiálnej návšteve Slovenska. Ono je to naozaj odpoveď v štýle „fox“, teda v štýle prešibanej líšky, pretože oficálna návšteva hociktorého prezidenta sa pripravuje v súčinnosti našej vlastnej kancelárie Prezidenta SR a samozrejme ministerstva zahraničných vecí. Prezident dostáva hotový program a žiaden prezident sám od seba neprichádza s návrhom zriadiť honorárneho konzula v tej-ktorej krajine. Všetko začína teda na Ambasáde Mexika vo Viedni, ambasádor alebo ambasádorka zrejme teda boli v kontakte s Václavom Mikom a usúdili, že vtedy riaditeľ Markízy by mohol byť kandidátom na túto funkciu. A zrejme to tak aj bolo a navyše mal Václav Mika šťastie, pretože bývalá ambasádorka postúpila v domovine a stala sa ministerkou zahraničných vecí Mexika., takže potom sa to už dalo zmastiť a tak Václav Mika niekedy v roku 2008 dostal diplomatický súhlas a od toho roku sa stal honorárnym konzulom a „vykonáva“ túto funkciu už osem rokov. Otázkou teda zostáva ako to celé pán Mika spískal a čo ponúkol, že sa celá záležitosť udiala.Možno by bolo zaujímavé trošku vliezť pod kožu tejto aktivity a opýtať sa, akých vplyvných známych pán Mika pozná v Mexiku, teda aké osobnosti z politiky, kultúry, biznisu, diplomacie, oficiálnych predstaviteľov. Tiež by sa mohol nájsť noviná alebo novinárka, ktorý by sa ráčil pána Miku opýtať, koľkokrát a ako dlho bol pán Mika v Mexiku od roku 2008, no a popri tom taká malá otázočka, či sa zúčastnil v rozmedzí rokov 2008 až súčasnosť pravidelných porád honorárnych konzulov v Mexiku a čo konkrétne sa na takomto rokovaní preberalo/!/ V božskej prostorekosti pri jednej príležitosti sa pán Honorárny konzul rozrečnil aj k otázke ako pomáha občanom Mexika v núdzi, či sa na neho niekto obrátil, respektíve koľkí tak už učinili. Tu je jeho odpoveď: „Samozrejme sa na nás obracajú, ale nie priamo na mňa. Táto úloha spadá do konzulárnych činností a aktivít mojich kolegov. Sú to pomerne bežné veci ako je strata dokladov, pomoc v núdzi, tlmočenie. Avšak máme aj opačné prípady, teda rady našim občanom pri vycestovaní do Mexika, ale aj v širšom kontexte vzťahov s krajinou. Riešime napríklad aj uzatváranie manželstiev -láska nepozná hranice.“ Preložené do ľudskej reči na pána konzula sa NEOBRÁTIL NIKTO! Navyše poskytovanie rád našim občanom pred výjazdom do Mexika je smiešny manéver, ozaj….koľkí cestovali za posledných osem rokov do Mexika a koľkí sa obrátili na pána konzula? A prečo si jednoducho nenačítali z Internetu potrebné informácie? Otváracie hodiny mexického konzulátu v čase 10,00-13,00 hod. dávajú tušiť, že vtedy tam bude pán konzul…ale ako, ak je riaditeľom RTVS? Alebo je tam nejaká pracovníčka? Na polovičný úväzok? Kto ju platí? Kto za ňu odvádza sociálne a zdravotné poplatky? Tak koľkokrát do roka v tomto čase pán konzul je prítomný na tomto čestnom pracovisku? Pán konzul sa nechal počuť, že kolegovia majú stále dostupný telefonický alebo mailový kontakt…asi si neuvedomil, že vlastne prezradil systém fungovania svojho úradu….ak zavoláte a niekto vám dvihne, vy predsa neskúmate, či osoba s ktorou rozprávate je naozaj na konzuláte alebo je sekretárkou pána riaditeľa RTVS, skúšali sme to sedemkrát….prísť na konzulát rovno a sedemkrát tam nebol nikto….Tak ako háji generálny riaditeľ RTVS naše slovenské záujmy , ak s najväčšou pravdepodobnosťou jedna z jeho pracovníčiek má medzi svojimi povinnosťami aj „odbíjať“ eventuálnych záujemcov o informácie naviazané k Mexiku? Veď za to dostáva plat, na ktorý sa cez koncesionárske poplatky skladáme všetci! Ako ide dohromady fakt, že ako honorárny konzul háji pán Mika záujmy Mexika a ako riaditeľ RTVS zas tie naše-slovenské? Nehovorí sa o tom, že honorárny konzul je zvyčajne movitý podnikateľ, ktorý reprezentuje danú krajinu lebo na to má? V čom podniká riaditeľ RTVS, ak movitým podnikateľom aj je? Môže podnikať vo funkcii generálneho riaditeľa RTVS? Ako dlho podniká? Aké sú výsledky jeho podnikania? Aké podával pán Mika daňové priznania?

    Ak sa dobre pamätáte, RTVS nepriniesla na svoje obrazovky „mexické telenovely“ ale v čase, keď bol pán Mika riadieľom Markízy, vtedy odvysielali projekt Bailando, ktorý bol produkciou mexickej spoločnosti TELEVISA. Čo teda pán honorárny konzul urobil konkrétne, aby svojou aktivitou priblížil Mexiko a Slovensko?

    Pán Mika je jeden z tých, ktorý má modrú ŠPZ, to je teda honor! Nie je zrejmé, či pán Mika má alebo nemá aj diplomatický pas ale všetko je možné!

    Tak si nájdite čas a zájdite si na internetovú stránku honorárneho konzulátu Spojených štátov mexických v Bratislave…vraj honorárny konzulát bol otvorený za účelom rozvoja podnikateľských a kultúrnych aktivít medzi Slovenskom a Mexikom….tak poďme pekne po poriadku:

    -koľko podnikateľských misíí z Mexika prišlo na podnet pána honorárneho konzula k nám na Slovensko?

    -zorganizoval pán honorárny konzul nejakú misiu do Mexika?
    Spolupracoval pri tom so SARIO, SACR, MZV, MH SR alebo s inými inštitúciami?

    -aké konkrétne efekty sa dosiahli vďaka aktivitám pána honorárneho konzula?

    – aké kultúrne aktivity pán honorárny konzul zrealizoval za ostatných osem rokov „svojej náročnej misie“?

    A na to je potrebný inštitút honorárneho konzula? Veď človeku stačí otvoriť reálnu stránku mexickej ambasády a dozvie sa to rovnako!

    Z pracovného životopisu pána Miku sa dozvedám:

    Pracovné pôsobenie

    1986 – 1992 – Slovenská televízia
    1994 – externý poradca MK SR
    1994 – 1998 – riaditeľ mediálnej agentúry PSMA
    1998 – 1999 – podpredseda rady STV, člen rady Konta nádeje
    1999 – 2006 – generálny riaditeľ rádia Expres
    2004 – 2010 – prezident Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc
    2006 – 2010 – Generály riaditeľ TV Markíza
    2010 – 2012 – riaditeľ spoločnosti Milestone group
    od 1. augusta 2012 – generálny riaditeľ RTVS

    Všimli ste si? Žiadna informácia o podnikaní!

    Ale obchodný register s jeho menom je viac ako bohatý:
    1. Václav Mika HANZA SLOVAKIA, s.r.o. Aktuálny Úplný
    2. Václav Mika MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o. Aktuálny Úplný
    3. Václav Mika MEDIA INVEST, spol. s r.o. Aktuálny Úplný
    4. Václav Mika MEDIA INVEST, spol. s r.o. Aktuálny Úplný
    5. Václav Mika PANORÁMA PLUS s.r.o.v likvidácii Aktuálny Úplný
    6. Václav Mika Prvá slovenská mediálna agentúra – výcho… Aktuálny Úplný
    7. Václav Mika PSMA, spol. s r.o. Aktuálny Úplný
    8. Václav Mika Slovenská televízna spoločnosť, s.r.o. Aktuálny Úplný
    9. Ing. Václav Mika B.R.T. INVEST, spol. s r.o. Aktuálny Úplný
    10. Ing. Václav Mika CREON Design, s.r.o. Aktuálny Úplný
    11. Ing. Václav Mika D.EXPRES, k.s. Aktuálny Úplný
    12. Ing. Václav Mika DMV AUTO INTERNATIONAL, s.r.o. Aktuálny Úplný
    13. Ing. Václav Mika DMV AUTO INTERNATIONAL, s.r.o. Aktuálny Úplný
    14. Ing. Václav Mika DMV REALITY, s.r.o. Aktuálny Úplný
    15. Ing. Václav Mika EXPRES MEDIA k. s. Aktuálny Úplný
    16. Ing. Václav Mika EXPRES NET a.s. Pozor!! Zmena právnej … Aktuálny Úplný
    17. Ing. Václav Mika EXPRES NET, k.s. Aktuálny Úplný
    18. Ing. Václav Mika MASHUMI, s.r.o. Aktuálny Úplný
    19. Ing. Václav Mika Milestone group, s. r. o. Aktuálny Úplný
    20. Ing. Václav Mika Rozhlas a televízia Slovenska Aktuálny Úplný

    Ako stíha pán generálny riaditeľ Václav Mika a honorárny konzul svoje pracovné povinnosti,

    ak figuruje v dvadsiatke firiem? Teda nie celkom v dvadsiatke, niektoré sa už dočkali likvidácie.

  25. Milanxyz 2. januára 2017 / 9:45

    Pán Hrnko,
    Prešiel som všetky príspevky pod týmto článkom, ale nikde som príspevok od Hromníka, alebo Janeka nepobadal. Jedine Milan Duria sa sťažoval, že jeho príspevok bol hneď vymazaný.
    Žeby Hromník, alebo Janek písali pod novým pseudonýmom?
    Predtým ste pán Hrnko boli posadnutý myšlienkou, že ja som Dr Hromník, ale vo Vašej poznámke z 26-ho decembra ste nemohli myslieť na mňa, pretože ja som Vám asi od polovice novembra nič nenapísal. Dorazilo ma hlasovanie SNS a Vás osobne, za Žitňanskej zmenu jedného z pilierov demokratickej ústavy, prezumpcie neviny, na prezumpciu viny! Vrátili ste Slovensko do dôb komunistickej diktatúry špicľovania a udávania, kedy nevinný a neprávom obvinený človek bude musieť pred totalitnou komisiou, či súdom dokazovať svoju nevinu. A naviac, ste členom/štatistom komisie, ktorá má udania „extrémizmu“ posudzovať.
    „Štatistom“ preto, lebo ste snáď jediným, povedal by som akoby „pronárodným“ politikom v tom množstve liberálnych treťosektorových členov pod taktovkou zástupcov židovských náboženských obcí a ich lobistov v NR SR.
    Keď ste sa pred časom vracali do politiky, napísali ste, že z politickej strany, ktorú ste, po prevrate v novembri v 89. pomáhali obnoviť, ste odišli pre Vás neprijateľné vedenie, alebo smerovanie strany. Alebo niečo v tom duchu, nepamätám si presne, nechce sa mi to teraz hľadať.
    A teraz pán Hrnko, ste spokojný s vedením a zameraním strany? Slotu sa podarilo liberálnym médiam i liberálnym a kvázi liberálnym politickým stranám uštvať a zosmiešniť, a aj keď mal nevybrúsené vystupovanie, pronárodnú stránku jeho účinkovania mu nemožno uprieť.
    Čo sa dá dnes, trištvrte roka po voľbách povedať o politikárčení predsedu Danka a smerovaní SNS? Do akej miery je pronárodné? Je pronárodnejšie, ako za čias Slotu?
    Po prvých deviatich mesiacoch jej činnosti v parlamente a vo vláde ma SNS o tom nepresvedčila.

  26. Anton Hrnko 2. januára 2017 / 11:11

    Milý priateľ z konca abecedy, akosi ste dobré informovaný. Len v mnohom ide o polopravdy, čo býva často viac ako lož. Ale nechajte maličkých ku mne prísť. Váš dvojník síce dal príspevok na môj blog, ale keďže sme sa už na začiatku existencie tohto blogu dohodli, že prispievať nebude, tak ho systém nepustil. No a ten raktálny Amerikán, ktorý je zalezený do teplého, vysokopostaveného komunistického zadku na Slovensku a jojká si v ňom, a na druhej strane nemôže prísť na meno radovým príslušníkom strany, na môj blog nikdy nezavítal. Vaša neinformovanosť vás neoprávňuje vynášať súdy o veciach, ktoré sú z južnej Afriky len ťažko postihnuteľné. Čo sa týka Ďuricu, nijakým spôsobom jeho prístup na môj blog nebol obmedzený a ak sa mu niečo zdalo, tak chyba bola na jeho strane alebo sa prihlásil z inej adresy, čo podlieha schváleniu.

  27. Tučko Bombička 2. januára 2017 / 16:11

    Nemecký ekonóm Hans Werner Sinn o masovom presune dlhov juhoeurópskych štátov na severoeurópske (teda aj na nás), ktorý sa v súčasnosti realizuje prostredníctvom politiky ECB (Európskej centrálnej banky):
    https://www.youtube.com/watch?v=1nrjYKwNIbs

    Pozdravujem A. Danka (hlavne súdržnosť, hlavne držať pospolu!)

  28. Milan2 3. januára 2017 / 0:59

    Dobrý príspevok o Mikovi – ma prekvapilo, aký je to aktívny podnikateľ. Nemal by byť ale štatutárom.

    Chcem ale napísať niečo iné.
    Pán Hrnko má pravdu keď hovorí, že na všetko treba troch, zvlásť jedného. Ale nie je to tak celkom, ako ukazuje historický príklad pána Tisu – za prvej republiky veľmi úspešného ministra zdravotníctva – podporil a naštartoval slovenské kúpeľníctvo – napríklad také kúpeľe Sliač sú celé jeho výsledkom. Úloha pána Tisu v rozvoji slovenského kúpeľníctva je pochopiteľne nezveejňovaná, ale je iste väčšia aká bola úloha pána Wintera v Pieštanoch.

    Podobne vy máte teraz podobne post ministra školstva a športu. Pán minister pokiaľ by bol vizionár podobne ako vtedy minister zdravotníctva vedel by spraviť aj viac, ako len zvýšiť platy učiteľom.
    Povedzme z jedného eura získať viacero úžitkov naraz.
    Napríklad máme taký šport ako skoky do vody – na olympiáde je to jeden z prvých športov – medailový výsledok sa hneď prejaví v rebríčkov národov. Pre také skoky do vody môže pán minister iniciovať v kúpešných miestach s termálnou vodou výstavbu skokanských bazénov (aspoň pre dosku) pre miestne školy a môžeme mať časom ďaľší úspešný olympijský šport a spokojné deti…
    Tiež môže pán minister riešiť vykurovanie škôl pomocou klziskových plôch. Pre tých, čo sa teraz sa veselo zasmiali odborne privzdelám tým, že pre klziská sa používajú tepelné čerpadlá odnímajúce teplo ľadu a toto teplo sa ako odpad nemusí púšťať do vzduchu, ale sa s ním dá vykurovať priľahlá škola – a takto sa dá vybudovať úsporné vykurovanie pre školy a tak aj ušetriť (výkonové číslo COP tepelných čerpadiel je 3 a vyššie – čiže za 1kWh elektriny získate 3 a viac kWh tepla….a navyše pre deti od novembra do apríla aj ľadovú plochu – čo je podpora pre viacero športov zároveň …dnes majú výhodu zimných štadiónov Fíni, to sa ale dá ale dohoniť podporou úsporného vykurovania škôl pomocou umelých klzísk….
    O tom, že v školstve je množstvo rezerv ktoré dokážu znížiť náklady na vykurovanie svedčí aj vypúšťanie vydýchaného vzduchu z tried cez otvorené okná bez využitia vlkosti a tepla ktoré v ňom je.
    Dá sa vetraným vzdduchom vyrábať teplo a aj teplá voda pre školy veľmi ľahko – využitím vzduchu o teplote 23 C a RH 65 % pre tepelné čerpadlo – viď príklad tu : http://www.tatramat.com/produkty/tepelne-cerpadla/tec-300-tm-sol – čo je ináč skvelý slovenský produkt , ale občanmi trestuhodne nevyužívaný skvelý produkt vyrábaný v Tatramate Kežmarok
    na MH SR a MŠ SR nemáme vzdelaných odborníkov- vizionárov, ale len priemerných úradníkov ubytých stereotypom a vymýšľaním reforiem pre reformy, aby akože niečo bolo vidieť….

  29. Tučko Bombička 3. januára 2017 / 14:30

    Komu česť, tomu česť:

    RegioJet oznámil, že od 31. 1. 2017 končí na trase Bratislava – Košice a späť.

    Dobrá robota, SNS!

  30. Milan2 4. januára 2017 / 12:06

    Ešte pridám ako reakciu na úspech slovenských slalomárok v Zagrebe.
    Ako SNS máte post ministra školstva a športu. Myslím, že pre šport netreba dohodu troch, čiže do toho vám nebude nik veľmi kafrať – pán Plavčan je tu na to, aby túto oblasť kvalitne riadil.
    Dnes je zaujímavé, že zrazu máme naozaj viacero špičkových športovcov ( Cibulkovú, Zuzulovú, Sagana….) a spoločné majú jedno – za všetkými sú obetaví rodičia.
    Pán minister je aj ministrom športu a je jeho povinnosťou túto oblasť vizionársky riadiť. Tak ako aj skvele vyzbrojená armáda je porazená, keď je zle vedená, je to aj s úspechami v športe.
    Je zlé, ak presakujú na verejnosť informácie, že športové zväzy – teda ich funkcionári sedia na svojich postoch a rozdeľujú peniaze dajako zvláštne – akoby športovci tu boli pre funkcionnárov , a nie funkcionári pre športovcov. Funkcionári nemajú žmýkať financie na daný šport na svoje platy a svojom putovaní po svete, či pre vlastnú prestíž, ale aby svoju zverenú oblasť športu dobre manažovali. Je zarážajúce, že úspechy našich športovcov stoja hlavne na obetovaní sa rodičov a zväzy tu podľa presakujúcich informácií čudne fungujú.
    Pán minister by tu mal ak je dobrý manažér-vizionár mal spraviť poriadok a presadiť kvalitné pravidlá, nech už je pokoj.
    Chcem upozorniť aj na futbalový zväz – ako som to tu už pred časom písal – v 1 futbalovej lige sa na postoch útočníkov objavúje neprimerane vysoký % podiel zahraničných legionárov, pričom slovenskí občania sú z týchto postov vytláčaní – ostávajú im len posty obrancov a brankárov, čo pre rodičov mladých futbalistov je určite demotivujúce. Zvlášť v tom vynikájú mužstvá Dunajskej Stredy, Trenčína a Žiliny.
    Ak tento čudný trend bude pokračovať , môže to potom skončiť tak, že na majstrovstvách sveta a lebo Európy nebudeme mať koho do útoku kvalitného postaviť zomslovenských občanov- budeme mať útočníkov – slovenských občanov útočníkov len z 2. ligy.
    Nakoniec to môže z núdze vyzerať tak, že zväz bude narýchlo vybavovať slovenské občianstva zahraničným futbalistom a náš národný team bude vyzerať podobne ako mužstvo Fancúzka, ktoré pripomína skôr výber Afriky – rodeným Francúzom ostáva len tribúna, kde majú dobré zastúpenie.

  31. jano 9. januára 2017 / 20:52

    Napísal som blog na Pravde-Kiska vyznamenáva kamošov ultra farizejov….9.1.Je to dobrý článok chlapi alebo nie?

  32. Miro 10. januára 2017 / 15:11

    Tučko,
    bola by veľká chyba, ak by si zavrhol SMER, ba aj SNS! 🙂
    http://aktualne.atlas.sk/slovensko/politika/opatrenia-roka-2017-maju-byt-lavicove-fico-slubuje-uroven-zapadu.html?utm_source=hp-centrum&utm_medium=box-spravodajstvo-aktualne&utm_campaign=hp990

    https://dennikn.sk/652865/podpredseda-sns-hrnko-nechcem-slovensko-kde-sa-bude-pochodovat-vo-vysokych-cizmach/?ref=cl

    PS: pán Hrnko, väčšinou pôsobíte ako vážny človek, ak sa neurazíte, tak až „suchár“, no opak je pravda! Veď kto iný, ako vtipkár označí človeka, ktorý nie je schopný z úst vypustiť ani jednu jedinú vetu bez toho, aby ju neskomolil a má neuveriteľné ťažkosti s vyjadrovaním sa?

  33. Miro 10. januára 2017 / 15:18

    Chýba tam:
    …vyjadrovaním sa…za možného premiéra?

  34. pútnik matičiar 10. januára 2017 / 15:43

    Tie vcerajsie vyznamenania, bola spolovice jedna velka katastrofa. Este tie vedecké usli, knieža Pribina moze kludne dalej ležať vo svojom neznámom hrobe. Ale chudák Ľudovít Velislav Štúr, sa musí v tom svojom známom hrobe obracať z toho, ze kto dostal tie politicke vyznamnania s jeho menom. Cest vynimkam, ale inac jedna katastroda za druhou.

  35. Pomocník 10. januára 2017 / 16:37

    Krajina, v ktorej čo i len jedna osoba zvolí za prezidenta osobu so životopisom, charakterom a duševnou výbavou Kisku (alebo Matoviča alebo Kollára), si nič iné nezaslúži. A to hovorím pri všetkej láske k Slovensku.

    (Podotýkam, že formulujem veľmi ohľaduplne vzhľadom na obmedzenia slobody slova platné od 1. januára).

  36. Miro 10. januára 2017 / 16:58

    (akosi mi zobralo iba to doplnenie…tu to je este raz)

    Tučko,
    bola by veľká chyba, ak by si zavrhol SMER, ba aj SNS! 🙂
    http://aktualne.atlas.sk/slovensko/politika/opatrenia-roka-2017-maju-byt-lavicove-fico-slubuje-uroven-zapadu.html?utm_source=hp-centrum&utm_medium=box-spravodajstvo-aktualne&utm_campaign=hp990

    https://dennikn.sk/652865/podpredseda-sns-hrnko-nechcem-slovensko-kde-sa-bude-pochodovat-vo-vysokych-cizmach/?ref=cl

    PS: pán Hrnko, väčšinou pôsobíte ako vážny človek, ak sa neurazíte, tak až „suchár“, no opak je pravda! Veď kto iný, ako vtipkár označí človeka, ktorý nie je schopný z úst vypustiť ani jednu jedinú vetu bez toho, aby ju neskomolil a má neuveriteľné ťažkosti s vyjadrovaním sa, za možného premiéra?

  37. Tučko Bombička 11. januára 2017 / 11:05

    Aké obmedzenia slobody slova? Však sme zvolili samých demokratických socialistov a národniarov!!! Naposledy, podotýkam.

  38. Miro 11. januára 2017 / 14:59

    Pan Hrnko,
    ani na druhy pokus mi nezobrazilo jeden prispevok. Niekde je chyba, ci to „nepreslo“?

  39. pútnik matičiar 11. januára 2017 / 15:33

    Miro
    Mozno uz zapracoval ten Zitnanskej extremisticky zakon, o rozvracani republiky. Davaj si bacha co pises, lebo ja si bacha nedavam. 🙂

  40. yoss 11. januára 2017 / 19:05

    rukopisne poznamky, niekto ten text autoritativne upravoval. bola by sranda, keby madarics…

  41. Tučko Bombička 11. januára 2017 / 23:00

    Miro, zrejme to nebudete schopný pochopiť, preto len stručne: vždy budem hrdý nato, že som bol voličom Smeru, rovnako ako budem vždy hrdý nato, že som svojho času bol voličom HZDS. Momentálne však Slovensko potrebuje presne to, s čím má taký problém A. Hrnko. Pochod vysokých čižiem po Slovensku. Keď s novinármi a mimovládkami nie sú schopní/ochotní robiť poriadok tí, čo sú vo vláde teraz, budú s nimi robiť poriadky iní – a tí sa s nimi (ani s jednými) veru babrať nebudú. A ľudia ako ja sa budú parádne baviť a užívať si to.

    Ak uvidím vo volebnom programe ĽSNS, že chcú poriadne zatočiť s tou novinársko-mimovládnou zberbou, majú môj hlas. Na európsku súdržnosť A. Danka, efektívnu solidaritu R. Fica a protifašistické tradície p. Hrnka…

    …sa môžem vysrať. Z vysoka!

  42. yoss 11. januára 2017 / 23:51

    vyzera to, ze niekto chce silou mocou nastupit na potapajuci sa pozlateny kriznik Georgea Sorosa 🙂

  43. Anton Hrnko 12. januára 2017 / 0:01

    Páni, hádam nechcete diskutovať na takejto úrovni. Viete, tí s tými vysokými čižmami nič na Slovensku nevyriešili, iba ho zahrabalo do hnoja, z ktorého sa muselo 4é rokov vyhrabávať. Tučko, ak vám urobí radosť to, že za pár výčinov vyšinutých talibáncov na slovenský spôsob (s tými vysokými čižmami), sa dostane slovenskú štátnosť opäť do sr…k, z ktorých sa už možno ani nebude schopná vyhrabať, tak vás úprimne ľutujem. A na potopené Šorošovu pramicu môže naskakovať tak blázon.

  44. jano 12. januára 2017 / 1:18

    T.Bombička-aj V.Mečiar sa vyjadril kriticky na adresu Kotlebovcov.A celkom vtipne aj trefne.Na tú bandu okolo Kotlebu mám tiež svoj názor a písal som ho aj tu.Tiež by som niekedy volil Hzds/vek som nema/ale už potom som volil Smer.Hádaj ako hlasovali Kotlebovci vo veci zrušenia Mečiarových amnestií.Všetci za!!!pán Hrko bol proti. Poznám dosť ex voličov Mečiara a ani jeden nevolil Kotlebu.Bud Smer alebo SNS.Samozrejme nájdu sa aj taký ako napríklad aj Ty to nemožno vylúčiť ale to je maličká vzorka oproti zbytku.Inak máš dobre názory okrem názoru na nekompetentných tliachačov-skínov v sakách menom ľsns.A.Hrnko mal aj spory z V.Mečiarom ale nikdy som ho nepočul zurvalo hovoriť mečiarizmus atd ako opozičníkov.Pán Hrnko súhlas moje slová.

  45. yoss 12. januára 2017 / 11:08

    pan Hrnko,
    pravdou je, ze sucasna koalicia problematiku nijako neriesi, nijako sa tym nezaobera – akoby tento problem nebol, pricom kto sleduje politicke udalosti dobre vie, ze si robia co chcu, nikto si netrufne ich v niecom obmedzovat.

    Podpredseda maďarskej vládnej strany Fidesz Szilárd Németh prehlásil, že maďarská vláda pripravuje návrh zákona o povinnom podrobnom majetkovom priznaní vedúcich predstaviteľov mimovládnych organizácií a plánuje spustiť aj audit všetkých takýchto organizácií…
    Ako Németh povedal:
    “Úlohou falošných občianskych organizácií Sorosovej ríše je nanútiť národným vládam globálny veľkokapitál a svet politickej korektnosti. Tieto organizácie treba všemožne potlačiť a domnievam sa, že ich treba odpratať. Myslím si, že po zvolení Donalda Trumpa za prezidenta USA teraz prišla na to vhodná medzinárodná príležitosť! Maďarsko využije všetky nástroje, ktoré má k dispozícii, aby vymietlo všetky neziskovky financované týmto v Maďarsku narodeným finančníkom, které slúžia globálnym kapitalistom a nanucujú národným vládam globálny veľkokapitál a politickú korektnosť!”

  46. yoss 12. januára 2017 / 11:20

    otazka:
    Preco vadia Kotlebovci, ktori su zo znamych pricin problemovi a nevadia sorosovci, ktori predstavuju smrtelnu hrozbu z hladiska slovenskych narodnych a statnych zaujmov a vobec z hladiska prezitia, pretrvania identity. su rozne naznaky, ze co sa deje v RTVS je tiez vysledkom ich aktivit – ved RTVS komplet presadzuje ich agendu MULTIKULTI a globalizacie…

  47. Tučko Bombička 12. januára 2017 / 11:32

    Pán Hrnko,

    1/ o súčasnom stave slovenskej štátnosti svedčí najlepšie tá skutočnosť, že slovenský premiér (spolu s maďarským) musel rok tvrdo zápasiť, aby ubránil(!) právo svojej krajiny rozhodovať o tom, kto sa do nej môže alebo nemôže prisťahovať, pričom neborák netuší (alebo možno aj tuší, no radšej o tom nehovorí), že pre veľkých hráčov v EÚ bude akékoľvek „neprerozdeľujúce“ riešenie migračnej krízy vždy nanajvýš tak strednodobým riešením, ako to vyjadril napr. Manfred Weber, šéf európskych ľudovcov,
    2/ o súčasnom stave slovenskej štátnosti svedčí aj to, že slovenský premiér (Váš spolukoaličník) verejne hovorí obyvateľstvu, že bez eurofondov by neprežilo,
    3/ o súčasnom stave slovenskej štátnosti svedčí aj to, že Slovensko muselo vteliť ochranu vlastnej vody(!) do ústavy, pretože v tomto Európskom Hajzelspolku je na predaj úplne všetko,
    4/ o súčasnom stave slovenskej štátnosti svedčí aj to, že chcejúc sa vyhnúť tomu, aby mu nanútili vojenskú základňu na jeho území, muselo Slovensko dobrovoľne-nasilu súhlasiť aspoň s prítomnosťou malého koordinačného veliteľstva NATO,
    5/ o súčasnom stave slovenskej štátnosti svedčí aj to, že vy, slovenskí politici, ste vykonávateľmi novej nemeckej ost-politiky na Ukrajine,
    6/ o súčasnom stave slovenskej štátnosti svedčí aj to, že vy, slovenskí vládni politici, nepoviete otvorene obyvateľstvu, že EÚ už de facto NEEXISTUJE(!) ale potichu sa ju cez vojenskú a bezpečnostnú integráciu snažíte zlepiť nanovo, presne v duchu hesla W. Ischingera, riaditeľa mníchovskej bezpečnostnej konferencie, podľa ktorého treba agresiou navonok prekryť vnútorné rozpory v EÚ a podielom na celosvetovom vplyve dať dôvod európskym krajinám zostať v únii,
    7/ o súčasnej slovenskej štátnosti svedčí aj to, že 2 čelní predstavitelia 2 najsilnejších vládnych strán to chcú osoliť Británii len preto, aby z EÚ (ktorá momentálne beztak neexistuje) už nevystupovali ďalšie štáty – a môžete si vravieť čo len chcete, presne toto je dôvod Ficových a Dankových hrozieb,

    A JA SA MÁM BÁŤ KOTLEBU???

  48. yoss 12. januára 2017 / 13:46
  49. yoss 12. januára 2017 / 20:00

    SNS provokuje schvalne, ked sa stavia na obranu uzernika na ustavnej funkcii, alebo len tak mimochodom ??
    http://www.hlavnespravy.sk/danko-odsudzujeme-prejavy-extremizmu-poslancov-za-ne-budeme-stihat/883626
    doporucujem precitat si aj diskusiu. je to vzorka sice vyhranenejsie zmyslajucej casti
    obyvatelstva, ale jeho ostatna velka cast, teda sporiadana mlciaca vacsina, uvazuje obdobne, len v miernejsich formulaciach. ze vyznamenanie organizatora zvrateneho festivalu POHODA (“zvráteného festivalu Pohoda, kde sa propaguje islamizmus, homosexualita, slniečkarstvo”) bolo absolutne nevhodne, nikto z narodne zmyslajucich nepochybuje. navrhoval by som k tomu urobit blog, aby sa to vyjasnilo …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.